piątek, 4 maja 2018

taryfa

prawdopodobnie wysiadł mi wodomierz widac pod szybka tam gdzie odczytuje sie stan licznika małe pourywane drobne elementy wczesniej tego nie było nie wiem czy to jest przyczyna tego ze nie mam wody mam pytanie czy zgłaszajac awarie w wodociagach płace za naprawe wymiane np licznika za robocizne. Zgłosić koniecznie- może winny jest np kawałek lodu który rozbił elementy wewnętrzne i ustawił łopatki w pozycji zablokowane(stąd brak lub małe ciśnienie/przepływ wody)
Niezgłoszenie faktu grozi karami. nic przy nim nie grzebałem plomba wszystko jest poprostu nie mam wody wina napewno po stronie mrozu tylko pytam kto za to beknie. tylko musisz zgosic gminie i ona albo wymieni i zablabuje albo spisze stary i jak hydrauik wymieni to ona spowrotem zablabuje
wodomiez jest twoj mimo ze placisz za niego przy rozliczeniu wody smieszne ale pamietaj ze to polska tu sie ciezko oddycha wszystkim jutro zgłosze awarie ciekawe jak długo bede czekał na naprawe nie mam wody w domu czy to przyspieszy naprawe ani herbatki ani wc ani łazienka ale wiem to polska zjednoczona 1. Czy można legalnie przenieść wodomierz do "ludzkich" warunków odczytu? Tzn. do innego pomieszczenia niż studzienka przy furtce. Samo wejście do niej to jest wyczyn! Teraz np. w zimę. Druga sprawa: Tarcza wodomierza jest pokryta rosą i świecenie latarką pod różnymi kątami też nie za wiele pomaga. W kwestii pierwszej - jak najbardziej - trzeba uzgodnić z ZWK sprawę przeniesienia i najlepiej im zlecić wtedy załatwią papierologię przy okazji - przynajmniej tak jest u mnie
Sprawa legalizacji - legalizują wodociągi - polega to po prostu na wymianie wodomierza na wodomierz a aktualną legalizacją.
U mnie w taryfie jest opłata stała za licznik w której to opłacie ma się zawierać koszt legalizacji , odczytu itp. Pobierają za to 3,5 netto miesięcznie za liczniki małe czyli domowe.
Wszystko kwestia regulaminu i taryfy
2. Kto płaci za legalizację wodomierza? Jak często powinny być legalizacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz